2015/2016 projekty gimnazjalne |
|
|
Jaki wpływ na życie człowieka mają bryły platońskie? /matematyka, plastyka/
Dlaczego Kraków jest miastem atrakcyjnym dla turysty? /geografia/
Wiem czym palę, wiem czym oddycham. /fizyka/ |
|
2014/2015 projekty gimnazjalne |
|
|
Czy energia odnawialna jest opłacalna? /fizyka/
Jak ujarzmić słońce? /fizyka/
Jak sport wykorzystuje matematykę? /matematyka, wf/
Jak wykorzystać komputer w zdobywaniu pogłębianiu i wiedzy? /informatyka/
|
2013/2014 - projekty gimnazjalne |
|
|
projekty:
Co wiemy o słynnych matematykach? (matematyka)
innowacyjne zajęcia: (chemia)
Odkrywcy tajemnic
Głównym cele zajęć jest rozwijanie zainteresowań uczniów naukami przyrodniczymi, rozbudzenie w nich ciekawości otaczającej przyrody, przemianami jakie w niej zachodzą. Zajęcia nastawione na eksperyment uczniowski odbywają się w szkolnej pracowni chemicznej z ukierunkowaniem ucznia na dbałość o własne zdrowie i stan środowiska naturalnego. W trakcie prowadzonych zajęć nauczyciel wykorzystuje pomysłowość uczniów wyzwalając w ten sposób twórcze podejście do tematyki zajęć. Realizacja innowacji prowadzona jest we współpracy z PWSZ w Tarnowie.
Uczniowie brali udział w Nocy Naukowców oraz warsztatach prowadzonych przez uczelnię dla uczniów:
1. - prof. dr hab. Janusz J. Sepioł, „Chemiczna broń masowej zagłady” (13.12.2013 r.),
2. - dr Jarosław Gabała: „Surowce energetyczne Polski – perspektywy i zagrożenia” (24.01.2014 r.),
3. - „Czy można pić wodę ze studni?” zajęcia w laboratorium chemicznym PWSZ w ramach szkolnego projektu edukacyjnego (21.02.2014 r.),
4. - „Wykorzystanie surowców energetycznych a zanieczyszczenie środowiska” – wycieczka do MPEC „Piaskówka” w Tarnowie (13.03.2014 r.),
5. - „Chemia w filmie” – wykorzystanie eksperymentów chemicznych w produkcjach filmowych – warsztaty dla uczniów prowadzone przez Naukowe Koło Chemiczne „OZON” (31.03.2014 r.).
|
2012/2013 - projekty gimnazjalne |
|
|
Jaki związek istnieje pomiędzy origami a matematyką? /matematyka, biblioteka/
Systemy liczenia. Jak liczono dawniej a jak dziś? /matematyka/
Zastosowania równań. Do czego służą równania? /matematyka/
Jak stworzyć i administrować stroną internetowa? /informatyka/
|
|
|
|
|